De Highlights

van Michi's Schischule Gerlos / Zillertal

Nieuwe skishow met vuurshow
--- laat u verrassen

Wij verheugen ons de tradionele skishow in de winter 2021 - 2022 weer te kunnen presenteren en verheugen ons op uw deelname.

Kinder Olympiade elke dinsdag om 16.00 uur

Voor alle kinderen van Michi's Schischule met onze mascotte Billy.

Nieuw verkoopartikelen!

Naast onze verkoopartikelen en Give Aways, zoals Keycord, sleutelhanger, mutsen, maskotje, Billy Helmhoes en etui, hebben wij vanaf het winterseizoen 2021/22 nog meer nieuwe verkoopartikelen en Give Aways.
Verkrijgbaar vanaf december 2021 in onze skischoolbureaus.

Extra trefpunten

Voor onze gevorderde kinderen (in Pflug bochten maken – zelfstandig en gecontroleerd richting veranderen) hebben wij een nieuw extra trefpunt. U heeft de mogelijkheid uw kind aan het Isskogel dalstation (9.30 uur) te brengen of om 10.00 uur aan het Isskogel bergstation “Arena Center” (boven het gebouw). Bij het boeken van de gewenste skiles, kunt u aangeven bij welk trefpunt u uw kind wilt brengen.

"Vrijdag is snowboarddag"

Snowboard aanbieding

Heb je altijd al eens willen snowboarden? Dan is dit jouw kans. Na een 5-daagse skiles, kun je nu voor maar  € 35,-, één dag snowboardles (excl. middageten) boeken. Wie weet word jij ook wel een echte Snowboard Shreddy. Aanbieding voor kinderen vanaf 8 jaar.

Boek nu

Online shop - stressvrij vakantiebegin

Ons doel is aan uw stressvrije vakantie begin bij te dragen. U kunt nu vanuit thuis uw gewenste skiles online boeken.

Cadeaubon

Bent u op zoek naar een origineel kado? Dan is de cadeaubon van Michi's Schischule precies wat u zoekt!

Angst lessen

Speciale cursus om stapsgewijs uw angstgevoel te overwinnen. Kunt u al skiën of wilt u het wel leren en angst weerhoudt u, dan kunnen onze speciaal opgeleide leraren u daar in begeleiden.

LANGLAUF - gezond genieten in de natuur

Langlaufen brengt beweging in het leven. Geniet van het adembenemende berglandschap, ontspannende sfeer en laat de dagelijkse sleur achter u. Langlaufen is één van de gezondste voortbewegingsvormen. Ideaal voor beginnende sporters of voor diegene die een intensieve (ausdauersportart) vorm van sport in de winter zoeken – Plezier gegarandeerd!
Onze professioneel opgeleide langlaufleraar begeleidt u graag bij het leren van de juiste techniek en laat u zien wat er bij deze gezonde vorm van sport komt kijken.

Schrijf je nu in voor de Michi’s skischool nieuwsbrief en je mist geen nieuws

Registreer nu